zoradiť: podľa dátumu
ČLÁNOK BOL AKTUALIZOVANÝ Aupark Shopping Center je dlhodobo najvýznamnejším nákupným centrom v Bratislave. Môže sa tešiť z najväčšieho počtu zákazníkov s najväčšou bonitou, najvyššou atraktivitou pre nájomcov aj výbornej polohy v blízkosti centra mesta i diaľnice. Napriek tomu má v metropole silnú konkurenciu, na čo reagoval novou prístavbou. Unikátna je riešením fasády aj novými retailovými konceptami v interiéri.
Bratislava „vyniká“ v počte veľkých nákupných centier. V objeme nákupnej plochy na obyvateľa patrí k európskym lídrom, čo núti majiteľov komerčných komplexov inovovať a vymýšľať novinky, aby pritiahli kupujúcich na vysoko konkurenčnom trhu. Z tohto dôvodu sa pre extenziu rozhodol aj Aupark, ktorý rozšírenie spojil s netradičným dizajnovým riešením.
Bratislavské nákupné centrum Aupark je pravdepodobne najúspešnejším komplexom tohto druhu v metropole aj na Slovensku. Napriek tomu cíti rastúci tlak konkurencie, čo jeho majiteľa - finančnú a investičnú skupinu Wood & Company – núti k významným investíciám. Ich súčasťou je aj výrazná expanzia, ktorá bude dotvorená výnimočným prvkom v podobe masívnej zelenej fasády.
Konkurencia medzi bratislavskými nákupnými centrami sa prejavuje vo viacerých podobách. Okrem expanzií či nových značiek sa investori snažia zaujať aj dizajnom a architektúrou. Rozhodne to platí v prípade centra Aupark. Rozširujúci sa komplex odhalil vonkajšiu podobu extenzie, ktorou chce potvrdiť svoje zelené ambície.
Napriek veľkému počtu nákupných centier v Bratislave ich rozvoj neustáva. Najpopulárnejšie komplexy expandujú, aby zlepšili svoju konkurencieschopnosť a poskytli nájomcom nové priestory pre rast. Jedným z úspešnejších centier je Aupark, ktorý súťaží o zákazníkov s galériami v downtowne. Posunúť ho má nová prístavba, ktorá začne čoskoro rásť nad úrovňou terénu.
Informácie o projektoch, výstavbe a architektúre v Bratislave | Information about development and architecture in Bratislava, Slovakia
Pozrieť viac